آخرین اخبار

سرمایه‌گذاری بوئینگ در یک شرکت تولیدکننده مواد پیشرفته

سرمایه‌گذاری بوئینگ در یک شرکت تولیدکننده مواد پیشرفته

شرکت بوئینگ هوریزون «Boeing Horizon X» خبر از سرمایه‌گذاری خود در شرکت گاما «Gamma Alloys» به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار آلیاژهای آلومینیومی داده است. به گزارش «CBS8»، این نخستین سرمایه‌گذاری شرکت بوئینگ در زمینه توسعه و به‌کارگیری ماشین‌آلات و مواد پیشرفته به شمار می‌آید.

استیو نوردلاند معاون اجرایی شرکت بوئینگ هوریزون، با تأکید بر توانمندی‌های گاما در زمینه تولید انواع آلیاژهای مقاوم، افزود: «ویژگی‌های خاص موجود در مواد و آلیاژهای تولیدی گاما، فرصتی است که می‌تواند به کاهش هر چه بیشتر وزن محصولات تولیدی ما بیانجامد. دستاوردهای این شرکت در خودرو، انرژی و هوافضا نشانگر مجموعه مواد منحصر به فرد آن‌ها است.»

صنایع آلومینیوم گاما که در سال 2008 میلادی تأسیس گردیده است، در طی سال‌های اخیر اقدام به توسعه و تقویت آلیاژهای آلومینیومی با استفاده از نانو ذرات نموده است. افزایش سختی، مقاومت بیشتر در برابر سایش و گرما از ویژگی‌های آلیاژهای یاد شده است. علاوه بر این، تمرکز گاما بر تولید آلیاژهای خاص و سفارشی است که محدودیت‌های مرتبط با مجموعه مواد و آلیاژهای متعارف را برای مهندسین طراح مرتفع خواهد نمود. مارک سومر، مدیر عامل گاما در زمینه مشارکت با بوئینگ هوریزون می‌گوید: «با توجه به سرمایه‌گذاری بوئینگ، توسعه مواد مبتنی بر نانو ذرات و صنعتی‌سازی کامل فرآیندهای تولیدی گاما، شتاب بیشتری خواهد گرفت. تصمیم به انتخاب شرکت بوئینگ با توجه به فرصت‌هایی که در اختیار گاما قرار می‌گرفت، به نسبت ساده بود.»

لازم به ذکر است، بوئینگ بزرگ‌ترین شرکت هوافضا در جهان بوده و یکی از تولید کنندگان پیشرو هواپیماهای تجاری و دفاعی و نیز انواع سیستم‌های امنیتی به شمار می‌رود. این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان آمریکایی محسوب می‌شود، در سال‌های اخیر اقدام به سرمایه‌گذاری در صنایع و کسب و کارهای مختلفی نموده است که می‌تواند منجر به تغییرات عظیمی در ایده‌ها، محصولات و بازار آن‌ها شود.

مرجع: cbs8

 

http://nanomatch.ir/

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.