آخرین اخبار

دریافت سفارش خرید ۴۰۰۰ بشکه نانوسیال ویژه حفاری چاه

دریافت سفارش خرید ۴۰۰۰ بشکه نانوسیال ویژه حفاری چاه

شرکت گرافن نانوکم (Graphene NanoChem) سفارش خرید 4000 بشکه از نانوسیال خود به ارزش 589 هزار دلار را دریافت کرده است. این شرکت اعلام کرد که این سفارش را از سوی یک شرکت فعال در حوزه نفت و گاز دریافت کرده است.
جاسپال دول از مدیران شرکت نانوکم می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که اعلام می‌کنیم موفق به دریافت سفارش خرید برای نانوسیالی شدیم که قرار است برای فعالیت‌های حفر چاه مورد استفاده قرار گیرد. این سفارش می‌تواند اعتبار این فناوری را مجددا تأیید کرده و موقعیت شرکت گرافن نانوکم را در بازار تثبیت کند.»
شرکت نانوکم و اسکومی در حال بازاریابی محصولی به نام Platdrill هستند که یک محصول زیست‌سازگار بوده و می‌توان از آن به جای گل‌های رایج در حفر چاه نفت استفاده کرد. 
اواخر دسامبر سال گذشته میلادی، این گروه اعلام کرد که اولین سفارش خرید از سوی یک شرکت چینی با رقمی در حدود 360 هزار دلارداده شده‌است. این محصول قرار بود برای دو چاه در منطقه چانگنینگ در جنوب شرق چین مورد استفاده قرار گیرد.
در ماه فوریه نیز این شرکت اعلام کرد که سفارش خریدی برای سیال حاوی نانوآمولوسیون‌اش موسوم به PlatSurf از سوی یک شرکت فعال در بخش نفت و گاز داده شده‌است. این سفارش خرید ارزشی در حدود 118 هزار دلار آمریکا دارد. این محصول قرار است به‌صورت آزمایشی توسط یک شرکت در ترکمنستان استفاده شود.
شرکت گرافن نانوکم سال گذشته کسب و کار خود را روی نانوسیال‌ها، تصفیه آب و بهبود مواد ساختمانی متمرکز کرد.

منبع: nano.ir

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.