آخرین اخبار

برگزاری نخستین دورهمی آموزشی دوره پنجم نانومچ

برگزاری نخستین دورهمی آموزشی دوره پنجم نانومچ

برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو جهت حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای حوزه نانو، تولیدثروت  و گسترش تفکر کارآفرینی در کشور، از فناوران و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نانو حمایت می‌نماید. در این راستا نانومچ برای برگزیدگان نهایی خود به صورت منظم برنامه‌هایی در قالب دورهمی‌های آموزشی برگزار می‌کند. در این نشست‌ها تیم‌ها علاوه بر یادگیری مفاهیم مختلف در حوزه کسب و کار، با مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب و کار، مهارت‌های تیم‌سازی و توسعه محصول جدید آشنا می‌شوند.

اولین دورهمی آموزشی برگزیدگان دوره پنجم نانومچ طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ تیرماه با حضور فناوران پذیرفته شده نهایی برگزار شد. در این دوره فناوران با مفاهیم پایه کسب و کار به ویژه مدل کسب و کار و توسعه محصول جدید آشنا شدند. علاوه بر آموزش این مفاهیم، مهارت تیم‌سازی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مهارت‌های مورد نیاز یک کارآفرین در این کارگاه سه روزه آموزش داده شد.

نانومچ در طول سال طی فراخوان‌هایی اقدام به دریافت طرح‌های علاقه‌مندان می‌کند. دوره پنجم  نانومچ  طی دو فراخوان اطلاع‌رسانی شد و علاقمندان طرح‌های خود را برای داوری به دبیرخانه برنامه ارسال کردند. تمامی طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه داوری اولیه شده و نتایج برای فناوران محترم ارسال شد. اطلاعات تکمیلی در مورد برنامه و حمایت‌های آن در وب‌‌سایت رسمی برنامه موجود است و همچنین دبیرخانه برنامه  آماده پاسخگویی به سوالات مربوطه می‌باشد.

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.