
چگونه این کارآفرین درونگرا یک مولتی میلیاردر شد
پاول در سال 2012 شرکت کایاک را به شرکت پرایسلاین به مبلغ 1.8 میلیارد دلار فروخت. او اکنون با لولا، ( برنامهی موبایل که هوش مصنوعی را با آژانس مسافرتی را برای برنامهریزی سفرها ترکیب کرده) وارد صنعت گردشگری شده است و در هر دو شرکت کلید موفقیتش را افرادی که استخدام کرده میداند.
پس از ارسال پیامک به شرکت لولا، کاربران امکان رزرو هتل و پرواز را دارند. توصیه نامه رستوران را گرفته و از برنامه سفر کمک میگیرند.
در ادامه با این کارآفرین موفق مصاحبه کوتاهی داریم.
شخصیت شما درونگرا بوده چطور برای کار برونگرایی را آموختید؟ آیا تلنگر تغییر در ذهنتان زده شد؟
من پنجاه نیرو در شرکتم دارم. گاها خیلی هم کار راحتی است که پشت کامپیوتر بشینم و ایمیلهای کامپیوترم را چک و یا استراحت کنم. اما اگر این دقیقا کاری بود که هر روز انجام میدادم انرژیام گرفته میشد. مردم مایل به تعامل با من هستند. باید خودم را مجبور به بلندشدن بکنم. بهتر است انرژی را با ارتباط مستقیم با افراد انتقال دهید و نه بصورت الکترونیکی. تقویم من همیشه برای صبحانه، ناهار و شام باز است. گاها ما یک دستور جلسه داریم که بکارهای اجتماعی تخصیص داده میشود که واقعا مهم است. ارتباطات اجتماعی بسیار مهم بوده و بدون آن زندگی معنایی ندارد.
بیشتر کارهای شما به این عنصر انسانی برمیگردند. در کایاک شما با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط داشتید. چطور این امر صورت میگرفت؟
ما اینکار را در لولا نیز انجام میدادیم. تنها انسانها میتوانند دلسوز باشند. اگر آنها را به یک سمت جهت دهی نکنید حایلی بین مشتریان و کارشنا