آخرین مقالات

معرفی شتاب‌دهنده های‌لاین

معرفی شتاب‌دهنده های‌لاین

 تاریخچه

شتاب‌دهنده‌های گرولب و اکس‌تریم استارت‌آپس باهم ادغام‌شده‌اند و شتاب‌دهنده‌ای به نام های‌لاین را ایجاد کرده‌اند. گرولب که در خلیج غربی کانادا واقع‌شده است، توسط یک سرمایه‌گذار آنجل هدایت می‌شود و هدفش آماده‌سازی شرکت‌ها برای جذب سرمایه می‌باشد. برخی از مشهورترین خروجی‌های این برنامه: موورکه یک نرم‌افزار انتقال فایل بین سیستم‌های رایانش ابری است و ای‌پکت که یک شبکه آنلاین حمایتی بوده است. 

های‌لاین تا اکنون در 59 استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کرده که از این تعداد 39 شرکت فعال می‌باشند و شش استارت‌آپ از آن‌ها توسط شرکت‌های بزرگ دیگر باقیمت‌هایی در مقیاس میلیون دلار خریداری‌شده‌اند؛ بنابراین یک حاشیه امنیت 78 درصدی برای سرمایه‌گذاران مرتبط با خود ایجاد کرده است که ریسک سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ های شتاب‌دهنده های‌لاین را قبول کنند. این شتاب‌دهنده درمجموع برای استارت‌آپ های خود 88 میلیون دلار فاند تهیه‌کرده که از طریق کسب‌وکارهای خروجی از این ایده‌ها 180 میلیون دلار ارزش به‌حساب صاحبان سهام افزوده است. 

 

 دفتر کار شتاب‌دهنده های‌لاین در شهر تورنتو کانادا

تعریف مدل برنامه

برای کسب‌وکارهای پذیرفته‌شده، به‌طور 20 تا 25 هزار دلار سرمایه‌گذاری اولیه می‌کند البته این تهیه فاند تا سقف 200 هزار دلار نیز برای بعضی تیم‌ها انجام‌شده است و اگر شرکا و سرمایه‌گذاران با یکدیگر در مورد یک ایده به توافق برسند امکان دارد حتی سرمایه‌ای تا سقف 500 هزار دلار در اختیار تیمی قرار بگیرد. این تهیه فاند بسیار زیاد یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این شتاب‌دهنده می‌باشد و درازای آن 10 درصد سهام آن کسب‌وکار را در اختیار می‌گیرد. برنامه‌هایش 12 هفته به طول می‌انجامد و دمو دی برگزار می‌کند. 

جامعه هدف

این شتاب‌دهنده جامعه هدف و حوزه خاصی را برای کسب‌وکارهای خود تعیین نمی‌کند.

ملاک ارزیابی

تنها ملاکی که این شتاب‌دهنده برای گزینش طرح‌های خود حائز اهمیت می‌داند، سازگار بودن و انطباق محصول با نیاز بازار است، برخلاف اکثر شتاب‌دهنده‌های دیگر که معیار اصلی‌شان نوآوری می‌باشد، های‌لاین با در اختیار قرار دادن 500 نقشه‌راه از استراتژی‌های موفق برای استارت‌آپ‌ها، از آن‌ها انتظار دارد محصولی را که کاملاً با نیاز بازار منطبق است و می‌تواند سهم زیادی از آن بازار را به خود اختصاص دهد به این شتاب‌دهنده ارائه دهند.

تبلیغات

تبلیغات این شتاب‌دهنده از طریق وب‌سایت خود های‌لاین و https://angel.co/highline و به‌علاوه دو شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توییتر صورت می‌پذیرد. 

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.